środa, 4 lipca 2012

Witam :)


Witam serdecznie w moich skromnych progach :-)
Od dziecka pociągała mnie fizyka i sztuka. Jestem żywym dowodem na istnienie dualizmu naukowo – artystycznego. Moi idole to Einstein i Salvador Dali, geniusze wyobraźni. Idąc dalej tym tropem – Mada Art Vision to poli – techniczna pracownia artystyczna.
Inspirację czerpię… hmm, chyba z kosmosu, zaraziłam nią własne dzieci, więc wspieramy się nie tylko duchowo, ale też materialnie na zasadzie wymiany półproduktów.  Czuję nieodparty przymus wypróbowania różnych technik tworzenia, a w trakcie realizowania projektu kusi mnie, by dodać coś od siebie, coś zmienić, dołożyć, przetworzyć, przerobić…
Pomysł utworzenia galerii wyszedł od mojej córki. Stwierdziła mądrze, że jeśli ja mam przymus tworzenia, to może ktoś będzie mieć przyjemność oglądania, a może nawet chęć posiadania jakiegoś mojego dzieła. Zatem tytułem podsumowania zapraszam do śledzenia mojej radosnej twórczości.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz