środa, 3 października 2012

[040] Ozdobne ocieplacze na szyję

Na pomysł tworzenia awangardowych ocieplaczów szyjnych wpadłam, gdy zapragnęłam ozdobić szyję sporymi koralami, a na to wszystko i tak założyłam szal (bom ja delikatna w materii podmuchów wietrznych i innych chłodów, co to zwykły kark mój atakować i do wszelakich skrętów doprowadzać).
Tak jak wspomniałam wyżej - jesienną porą lansuję modę na ozdobne golfy (bez reszty swetra), tudzież zamotki z dyndałkami i inne ocieplacze zdobne w warkocze i falbanki.



Obydwa ocieplacze są do kupienia w galerii Sztuka dla Sztuki

2 komentarze:

  1. Piękny, szalenie pomysłowy ocieplacz!!! Pozdrawiam ciepło!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję :)
    Szalenie lubię łączyć wszystko co się do łączenia nadaje. W tym przypadku funkcjonalność z ozdobnością:)
    Pozdrawiam równie ciepło!

    OdpowiedzUsuń