poniedziałek, 12 listopada 2012

[053] Zostałam nominowana...

do...


Zaglądam ja sobie kiedyś w bloga mojego, po którym i tak cyberwiatr hula i kilku ludzi zbłąkanych się przewinąć raczy… a tam taki oto komentarz od PLANTOFELKA: „Zostałaś nominowana na moim blogu. Będzie mi miło jeśli odpowiesz na pytania:)
Pozdrawiam**”
Pędzę więc do Dziecia mojego, który bardziej obeznany w tych blogowych zabawach i czego się dowiaduję? Ano tego, że to taki nowy rodzaj cyberblogłańcuszka.
„Ło Matko Polko Handmejdowska -  myślę sobie – toż ja nigdy w żadnym łańcuszku nie uczestniczyłam, to mogę przeca spróbować i przy okazji jakieś cyberznajomości zawrzeć!”

A teraz trochę powagi bo zasady podaję:

Nominację do Liebster Award  otrzymujesz od innego blogera w ramach uznania za ,,dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, dając możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć  na 11 pytań otrzymanych od osoby która Cię nominowała . Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań.  Nie wolno nominować bloga który Cię nominował.

Teraz odpowiadam na zadane pytania:

1.Od jak dawna prowadzisz bloga?
- Od lipca tego roku.
2.Jaki jest Twój absolutny MUST HAVE tego sezonu?
- Od dłuższego czasu łapię się na tym, że jedynym moim życzeniem jest: „obyśmy zdrowi byli” i biorę życie takie, jakie jest, czyli nic nie MUSZĘ MIEĆ i cieszę się tym, co pozytywne i co rodzi uśmiech (nie tylko mój).
3.Usta pomalowane na czerwono czy naturalne??
- Raczej naturalnie, by ludzi nie straszyć na ulicy. Czerwień uwielbiam, ale stosuję już raczej jako dodatek do garderoby.
4. Czy inne blogi inspirują Cię do tworzenia własnego i niepowtarzalnego stylu?
- Nie, bo od dziecka byłam i pozostałam indywidualistką. Czuję przymus tworzenia „z głowy”, a potem zdarza mi się zobaczyć podobną rzecz gdzieś tam w świecie i zastanawiam się, co nas zainspirowało, że niemal w jednym czasie wpadliśmy na podobny pomysł. Żadna filozofia – jak się zna kilkanaście technik, to i owo już się kiedyś widziało i robiło, to później połączenie tego w jakąś całość może u dwóch osobników wypaść podobnie!
5.Jak wyobrażasz sobie swojego bloga za 2 lata?? Myślisz, że nadal będziesz go prowadzić?
- Nie wyobrażam sobie. Teraz czuję potrzebę pokazania światu, co mi spod rąk wychodzi, korzystając z Internetu. Może w przyszłości reaktywuję swój Butik i idea wypromowania go i utrzymania zawładnie mną do tego stopnia, że na Bloga nie będę mieć po prostu czasu.
6.Jak pielęgnujesz włosy?( może podkradnę jakiś patent:);))
- Patent prosty – smaruję po umyciu olejkiem arganowym, a potem zmywam.
7. Bez jakich kosmetyków absolutnie nie mogłabyś się obejść?
- Bez kremu pod oczy (odkąd wory pod gałami stały niemal moim znakiem rozpoznawczym)
8. Idealny look na co dzień?
Idealnie, to jest wtedy, gdy nie muszę wbijać się w sztywną garsonkę, wdziewać szpilek i wyglądać jak Miss Akwizytor 2012. Luuzik i jeszcze raz  luzik, gdy większość garderoby jest mojego autorstwa Made by Mada Art Vision!
9. Idealny look na imprezę?
To zależy od rodzaju imprezy, lokalu, towarzystwa i mojego humoru (ups stan ducha powinien być na pierwszym miejscu), a gdy idę gdzieś „w ciemno”, to kładę nacisk na skromną elegancję, czyli prosta kiecka i szałowe dodatki, które w razie czego mogę wymienić na skromniejsze (schowane w torebce).
10. Czy lubisz podróżować?
- Ostatnio mniej podróżuję po świecie, za to intensywniej przeżywam takie wojaże!
11. Gdybyś miała się teraz znaleźć w wymarzonym miejscu na świecie to byłby/byłaby to...?
­-  Jeszcze kilkanaście lat temu, pewnie wskazałabym takie miejsce. Teraz wiem, że może to być każde miejsce na Ziemi, byle z moją rodzinka przy boku!

Teraz nominowane przeze mnie blogi




A teraz moje pytania:


1.       Jakiej słuchasz muzyki?
2.       Jak się relaksujesz i przy czym?
3.       Blogowanie jest dla Ciebie…
4.       Jak jest Twoja największa pasja?
5.       Gdzie odnajdujesz inspiracje do tworzenia?
6.       Marzy mi się…
7.       Czy robisz zakupy w sklepach internetowych?
8.       Jaką książkę polecasz na jesienne wieczory?
9.       Na jaki film wybrałabyś się po raz drugi?
10.   Jaki prezent sprawiłby Ci największą radość?
11.   Sukces, który wspominasz najczęściej?
 


 



2 komentarze:

  1. Bardzo dziękuję za odwiedziny i za nominację :) Dopiero dzisiaj (niestety) przeczytałam komentarz. Ostatnio miałam mało czasu, więc i mało na blog zaglądałam.
    Pozdrawiam serdecznie i zajrzę tu na pewno jeszcze, bo widzę, że jest wesoło :)
    Prace również piękne, a butki dla bobasów śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O! Witam! Dziękuję za odwiedziny i komentarz.
    Ja dla odmiany wpadam tylko na swojego bloga, a tylko od czasu do czasu pozwalam sobie luksus buszowania po innych stronach. Tak to już jest, że człek albo skupia się na pracy własnej, albo na oglądaniu innych. Jeszcze nie znalazłam złotego środka, by pogodzić JA z RESZTĄ ŚWIATA :)

    Pozdrawiam cieplutko w zimową (zimną) porę roku

    OdpowiedzUsuń