poniedziałek, 12 listopada 2012

[054] Fuksja

Jak zobaczyłam te koraliki, to odżyły moje wspomnienia z babcinego ogródka. Za wielkim krzakiem fuksji chowałam się zawsze z kolegą, gdy babcia wołała na obiad.

To trudny kolor, nie każdy może sobie pozwolić na kreację w tym odcieniu. Dodatki za to wyglądają ożywczo przy stonowanym ubiorze. Dla odważnych - pięknie się komponuje z zielenią.

Jak już dorwałam te koraliki, to musiałam coś stworzyć "na bogato", tak, by rzucało się w oczy!
Do tego dorobiłam bransoletki, by stanowiły integralną całość.

Początkowo miały być kolczyki. Nie każdy jednak chciałby przy twarzy "migać" takim "oczopląsnym" fioletem:)


6 komentarzy:

  1. yellow submarine mi sie podoba :) moze okładka z tej płyty włśnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kobieto - jesteś Wielka! Dzięki za inspiracje. A ja kombinowałam coś na biało - czarno.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny komplet biżuterii ;) pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję:) Kolorek mnie ujął do tego stopnia, że zamówiłam kolejne koraliki.

    OdpowiedzUsuń