wtorek, 5 lutego 2013

[086] Koralowce

Wzięło mnie na sentyment, gdy natknęłam się na moje pierwsze koralowce. Takie dzikie i łopatologiczne :)





Proste, prosto robione, prosto zakończone, prosto noszone...




Te ostanie są już ugładzone, wyrównane, ujarzmione - słowem inny wymiar koralowca - salonowca...



Właściwości magiczne to:
  Koral jest kamieniem o pochodzeniu organicznym, może być używany do połączenia się z energiami Natury i jej cudów. Koral także przyciąga miłość i obfitość, szczególnie czerwony koral, który jest kamieniem namiętności. Cechy, które wydobywa z człowieka koral to także kreatywność, optymizm, wewnętrzny spokój, siła i zrozumienie celów.

2 komentarze:

  1. Piękne! Wiesz co? Najbardziej podobają mi się te niegrzeczne! Muszą super wyglądać na ciele:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też lubię takie naturalne, łupane i niby przypadkiem zawieszone na cieniutkiej nitce. Teraz próbuję połączyć prostotę z elegancją - sprawdzam cienką żyłkę na kwarcu dymnym.

    OdpowiedzUsuń