środa, 24 kwietnia 2013

[119] Offcowe torby cd

Przedstawiam efekt rodzinnej burzy mózgów (no cóż -  jakie mózgi - taka burza).
A że mamy "zryty beret" i jest to skaza genetyczna, która wisi nad naszą rodziną od pokoleń, to nawet nie próbujemy tej przypadłości leczyć.
Czasem mamy taką fazę na abstrakcje, że ... niestety, tylko nas śmieszą wyprodukowane dowcipy.

Motorem tego Offcowego zamieszania jest moja córka, która od czasów licealnych rozkręca historyjki z owcą w roli głównej. Ja tylko włączyłam się do zabawy, by za pomocą toreb i koszulek wprowadzić odrobinę luzu i dystansu w tym usztywnionym świecie. Niejako dla przeciwwagi:)

Mam nadzieję, że znajdzie się w sieci choć jedna osoba z tzw. "luźną gumą", która choć na ułamek sekundy uśmiechnie się półgębkiem, powstrzymując się od pukania w czoło.


Komiks miał być z założenia prosty i łpatologiczny, ale okazuje się, że najtrudniej postawić na minimalizm.

1 komentarz:

  1. świetne owcowe historyjki :))) podoba mi się hasło o prawie :))).... to prawda, że im prościej tym trudniej :)

    OdpowiedzUsuń