piątek, 17 maja 2013

[125] Howling Wolf

Wszyscy mają wyjącego wilka, mam i ja!



8 komentarzy:

  1. Ja wilka nie mam :) Namalowany? W pierwszej chwili myślałam, że przyprasowany, ale nie... widać rękę Malarki ;) Śliczny! Piękne zwierzaki, szczególnie białe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, jak się nałoży dużo farby (w tym wypadku księżyc + wilk), to po zaprasowaniu wygląda jak nalepka.

      Usuń
  2. Super wilk taki mroczno klimatyczny :), aż wyć się chce razem z nim :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyć to mi się chciało, gdy nakrapiałam tę koszulkę! Ubzdurałam sobie, że kropki nałożę spryskiwaczem. Zabezpieczyłam wszystko dookoła gazetami, nałożyłam kółko na środek... a i tak cała kuchnia była w kropki, bo spryskiwacz strzelał na boki :)
      Za to dumna jestem z pomysłu dołożenia złotego pigmentu do farby księżycowej (na zdjęciu nie widać, a robione z lampą - odbija światło)

      Usuń
    2. Tak to zrobiłaś!! zastanawiałam się czy te kropki już były czy je nakrapiałaś :) myślałam, że szczoteczką przez sitko :))
      chyba potrzebne będzie foto zbliżenie motywu, bo nie widać dokładnie tej złotej farby :))) ale używałam już złotą i faktycznie daje fajne efekty )))

      Usuń
    3. Szczotką przez sitko też próbowałam - ręce miałam obstrzelane po łokcie. Chyba na długo odpuszczę sobie kropkowanie:)

      Usuń
  3. Piękny wilk Ci się namalował, artystka z Ciebie Mada:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń