środa, 22 maja 2013

[127] Potworny Pożeracz





Potworny Pożeracz (skrót operacyjny PP),  to stwór powołany do życia w celach rozweselająco, przerażająco – prezentowych. PP połyka w całości długopisy, ołówki, pióra i inne pisadła. Nie wzgardzi też chusteczkami higienicznymi, czy okularami. Niech nie zwiodą Państwa te pozory elegancji w postaci muchy i różowe, niewinne akcenty. PP to mistrz kamuflażu i spec od ukrywania wszelkich przedmiotów. Specjalizuje się w pożeraniu smart fonów, MP 3,4 (czy co teraz aktualnie plącze się po rynku), telefonów i innych gadżetów audio i fono – technicznych.


5 komentarzy:

  1. Stworzyłam go z resztek włóczki na serialu Dr Hause, by czymś ręce zająć. Do końca nie wiedziałam, co mi z tego wyjdzie. Po zszyciu córka stwierdziła: "ale paskuda". No cóż, za to pojemna ta Potworna, Pożerająca Paskuda mi wyszła:)

    OdpowiedzUsuń
  2. :) trudno zadowolić dzieci! :D
    do policzków użyłam cieni do powiek :) można oczywiście barwić tkaninę farbą, ale chciałam taki delikatniejszy efekt uzyskać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny pożeracz :) czy otwór gębowy mu się jakoś zamyka ? na guziki ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeden z zębów (taka pętelka) zahacza się o guzik, który jest w środku. Pierwotnie miał być suwak, ale nie posiadałam takowego, w rozmiarze otworu gębowego.

    OdpowiedzUsuń