środa, 17 lipca 2013

[141] Galaktyka Quatro

Kiedyś kosmicznie się nudziłam wpatrując w pudło z astronomiczną ilością perełek szklanych we wszystkich odcieniach zieleni. A może by tak powołać do życia kolejną Galaktykę? - pomyślałam.
Na początku był chaos, potem myśl, a za nią dzieło się stało...


I tak oto jestem twórcą czwartej Galaktyki...






Wygląda co prawda, jak kometa, ale liczy się pierwsze skojarzenie i tego będę się trzymać!

Ciekawym elementem ozdobnym jest zielony agat, zamknięty w mniejszej kuli, która z kolei mieści się w większej. Trzeba nieźle wytrzeszczyć oczy, by się domyślić, co tam obija się o druciane ścianki:)


2 komentarze:

  1. :) No i fajnie wyszło.. Nie wiem, czy mi się zdaje, czy w dodatku jakieś takie pocieniowane te perełki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te perełki są dziwnie błyszczące, taki satynowy połysk. Odbijają światło i trudno zrobić im zdjęcie. Stąd te moje kosmiczne skojarzenia:)

      Usuń