sobota, 3 sierpnia 2013

[145] Czołg

Tak, tak, czołg w uproszczonej wersji, co prawda, czyli takie pancerne czołgopodobne etui na ... telefon, na przykład.



Muszę przyznać, że nie wpadłabym nigdy na pomysł, by zrobić etui w kształcie czołgu, gdyby nie moje starsze dziecię. Jako zapalona (albo zbombardowana czołgistka internetowa), zapragnęła wydziergać sobie czołg. Przyszło do mnie dziecię moje po"instrukieć".  Matka, czyli potencjalny instruktor czyt. Improwizator Wielki, zamiast strzępić sobie jęzor po próżnicy, postanowiła zrobić prototyp.



Czołg jest bez gadżetów, typu kółka i gąsienice, włazy i inne takie... bo mi się po prostu już nie chciało bawić w szczegóły. Funkcję podstawową wszak spełnia - wygląda jak czołg i można do niego zapakować telefon.


Ale jak teraz patrzę na swoje dzieło, to myślę sobie, że chyba z czasem wydziergam taką replikę czołgu RUDY 102, bo faktycznie, należy się światu prawda historyczna, a nie jakaś namiastka gadżetu czołgopodobnego:)

7 komentarzy:

  1. Czołg bardzo fajny, ale jak to zrobiłaś że lufa stoi, a nie zwisa znaczy dzianina jest miękka, więc drucik?
    Przeczytałam co napisałam i hmmm brzmi jak z pewnej reklamy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie drucik, ino taka rurka, co to się nie łamie, a jak się gnie, to powraca do pierwotnego kształtu. Ale jak się uprzeć, to można chyba tę rurkę zmęczyć? Tylko do tego musiałby przystąpić jakiś nerwowy czołgista z ADHD.

    OdpowiedzUsuń
  3. Do głowy by mi nie przyszło, aby zrobić taki pokrowiec :)) Wyszedł bardzo ładnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. A wyobraź sobie, że mnie też :) Takie rzeczy to się mogą tylko legnąć w głowach szalonej młodzieży!

    OdpowiedzUsuń
  5. czadowy,skądinąd Aga Krycha;czy to nie dziwne pytanie jak na kobietę ;o))w końcu Mada też kobieta i wie co zrobić żeby lufa .....

    OdpowiedzUsuń
  6. Oż kurczę! Właśnie znalazłam idealny prezent dla mojego męża! Zrobiłabyś jeszcze jeden taki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz szczęście, bo ten prototyp zaparkował tu:
      http://sztukadlasztuki.pl/autor/mada-art-vision/czolg/287/8469/produkt/
      Chyba nie dotarli tu fani gry World of Tanks, bo zalega tam do dzisiaj. Moja córka w wakacje zdążyła zrobić kilka czołgów dla swoich kumpli/współgraczy. Wszyscy byli zadowoleni takim oryginalnym prezentem.

      Usuń