środa, 18 września 2013

[152] Cookie Monster

I to nie jeden, ale kilka!
Miałam w zapasie włóczkę, do której przez dłuższy czas nie mogłam wymyślić robótki.
Inspiracja, jak zwykle przyszła od młodszego pokolenia.
Siedziałam kiedyś czas jakiś dłuższy, gapiąc się bezradnie z tępym wyrazem twarzy na błękitne włochate motki. Już miałam wsadzić je z powrotem do pudła, gdy Dziecię moje młodsze przechodząc obok rzuciło ot tak od niechcenia:
- A z tego niebieskiego, to tylko Ciasteczkowe Potwory ci wyjdą.
No i wyszły!
Najpierw mały...

...potem większy...

...aż w końcu największy:





Jak tamte pożerały przy okazji ciasteczek telefony, to ten pożera już człowieka :)



13 komentarzy:

  1. fajne wesołe ,z jajem,zostanę tu dłużej ,bo podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam, witam - jestem zalataną Kurą Domową o duszy orła, która usiłuje utrzymać równowagę na grzędzie robiąc jaja właśnie. Dziękuję za uznanie i zapraszam do mojego kurnika.

      Usuń
  2. Ciasteczkowy Potwór tu, Ciasteczkowy Potwór tam... ostatnio widziałam muffiny a'la Ciasteczkowy Potwór. Rozmnożyły Ci się te potworki, jednym słowem! Ale i dobrze, ja go bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja przed chwilą widziałam spinki do mankietów z łbem Ciasteczkowego Potwora! Rozmnożyła się ta niebieska rodzinka aż miło popatrzeć:)

      Usuń
  3. I znowu jakieś pożeracze telefoniczne :) ale nie wiem czy ciasteczkowy na głowie jest bezpieczny :) bo jak zeżre i nie odda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten na głowie to same zalety posiada - dostarcza kolejną parę oczu:)
      A dalej idąc tym tropem - reszta dostarcza kolejną parę rąk!

      Usuń
  4. A dziękować - to córka jest Matką Chrzestną Potwora, bo gdyby nie ona, to włóczka przeleżałaby w pudle aż do kolejnych wykopalisk:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten na telefon jest po prostu boski ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapraszam po wyróżnienie :)
    http://galazka-aga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziekuje za odwiedzinki,tez widze tu piekne prace!Pozdrawaiam:)

    OdpowiedzUsuń