poniedziałek, 9 września 2013

[150] Okładka na ineks PAN DA

Jak to bywa w szerokim świecie cyberprzestrzennym - człowiekowi zdaje się, że jest taki oryginalny... dopóki nie wpisze  w wyszukiwarkę nazwy przedmiotu, który właśnie stworzył.
Uczyniłam ja kiedyś za namową córki, studentki okładeczkę na ideksik z pandeczką.
Ot takie coś:


 I takie też:






Długo nie zdążyłyśmy się pocieszyć naszym pomysłem, bo radość świętowania zgasiła młodsza latorośl, przynosząc nam pod sam nos grafikę Google. Ot, magia Internetu! Kiedyś o oryginalność było łatwiej - wystarczyło, że nikt we wsi nie posiadał drugiej takiej samej rzeczy i już można było się chwalić swoim niepowtarzalnym pomysłem:)

Miałam czas na ochłonięcie i z pełną świadomością, że nie jestem już taka pierwsza (ale i nie taka ostatnia), popełniłam ja sobie kolejną pandę:




Światło z lampy odbiło się od białej  farby i panda "daje po gałach" odblaskiem:)

5 komentarzy:

  1. Moja siostra - studentka - pokazała mi kiedyś na facebooku stronę "Panda3" i od razu mi się z tym skojarzyło. Aczkolwiek na indeksie jeszcze czegoś takiego nie widziałam, pomysł bardzo dobry :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak to już jest, że na hasło Pan da - parę ludzi wpadło na ten sam pomysł, by ozdobić obrazkiem indeks:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Święte słowa :)) Kiedyś łatwiej było o oryginalność, a teraz google wszystko wynajdzie na drugim końcu świata nawet :) Okładka super i pewnie niejeden wykładowca (z tych "wyluzowanych") na ustnym wstawiłby to trzy w indeks :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobre :) ale czemu tylko 3 :) może w przypadku pewnych łatwiejszych przedmiotów trzeba by zrobić wymienne cyferki :) 4,5

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomysł dobry, tylko jak to rozegrać logistycznie? Naszyć okienko z grubej folii? Taka nieśmiała sugestia studenta - dziś jestem obryty na maksa - poniżej 4,5 nie schodzę:)

      Usuń