poniedziałek, 28 października 2013

[157] Śmierć Szczurów na torbie

Ta torba powstała "przy okazji".


Początkowo, na prośbę córki miał to być malunek na koszulce... ale że chwilowo koszulek brak, to powstał na torbie. Prawie taki, jak sobie córka życzyła. Prawie, bo po sprzątnięciu całego bałaganu, zaprasowaniu i obfotografowaniu, palnęłam się w głowę, że wąsisków nie namalowałam :)


Zatem wąsiki już  muszę domazać pisakiem do tkanin.

Córka jest fanką Terry'ego Pratchetta i już jedną Śmierć Szczurów posiada.
A tu parę cytatów z "Kosiarza":

 A więc to prawda. Istnieje życie po śmierci. I jest takie samo. Ja to mam pecha.

Im dalej uciekasz, tym bardziej się zbliżasz.

Każdy dzień ciągnie się przez całe wieki, co jest dziwne, ponieważ dni – w liczbie mnogiej – mijają w pędzie.

Kiedy widzę, co życie robi z ludźmi, to Śmierć wcale nie jest taki najgorszy.

Mówił, że jest śmierć i podatki, ale podatki są gorsze, bo śmierć przynajmniej nie trafia się co roku.

Starsi magowie wiedzą, że właściwym celem magii jest tworzenie piramidy społecznej, gdzie na samym szczycie znajdują się magowie, zjadający obfite posiłki.

5 komentarzy:

  1. Ale w sumie w czym by te wąsiki miały się trzymać? w kości czaszki? Pozdrowienia dla córki, moja też jest fanką Świata Dysku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Córka twierdzi, że wąsik musi być! W książce, z tego, co pamiętam nie ma nic o wąsikach. Zresztą, ja nie czytam po kilka razy tych samych książek, jak moje dzieci, więc mogę się mylić :)

      Usuń
  2. Też lubię Pratchetta i jego pojmowanie rzeczywistości :) Malunek wyszedł przepiękny! Ależ Ty jesteś wielotalentowa! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja przeczytałam tylko Kosiarza, za to z cytatami jestem na bieżąco, bo córka sypie je "z rękawa" przy każdej okazji.
      A co do wielotalentowości - jestem już kobietą wieloletnią, co to wiele już w życiu próbowała :) A nazwa Poli - techniczna Pracownia Artystyczna początkowo powstała jeszcze na studiach i bardziej nawiązywała do życia akademickiego, teraz zaś odzwierciedla wielorakość technik, które zdążyłam opanować.

      Usuń
  3. Nie znam tej książki, ale cytaty bardzo mi się podobają, tak jak i torba.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń