czwartek, 24 października 2013

[156] Kolorowo

Kolorowo i wesoło.
Miałam sznur koralików nakrapianych i oczywiście żadnego pomysłu na ich zagospodarowanie. Jak to przeważnie bywa - inspiracja  przyszła niespodziewanie - wygrzebałam je, pędzikiem ponawlekałam na gumkę i uważam są to właściwe koraliki, na właściwym miejscu.


A tu, że się tak wyrażę: "pierwsza lepsza", wrzucona na życzenie Pauliny Ma.



Niby drobne prace ręczne na poziomie zajęć plastycznych rodem z przedszkola, ale jaki efekt terapeutyczny!
Zrobiłam coś, co mnie relaksowało! A jak robiłam, to oko cieszyłam, duszę czyściłam, myśli uwolniłam...
i pomyślałam sobie przy okazji, że chociaż nie bawię się w tzw. CANDY, to mogę tą drogą zareklamować hiper uzdolnioną malarkę koszulkową (i nie tylko).
Aga Krycha, właścicielka kilku pędzli i bloga http://malowanki-krychy.blogspot.com/ właśnie ogłosiła:


Warto zajrzeć, zastosować się do paru punktów i liczyć na szczęście w losowaniu!

9 komentarzy:

  1. Ciekawe te koraliki.. Bransoletka wyszła, jak dla mnie orientalna :) Na lato, albo na zimę, aby przypomnieć sobie ciepłe dni :) I te srebrne wstawki...Bardzo ładna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja te koraliki kupiłam rok temu, bo tak mnie urzekły te mazgaje... i na tym koniec mojego zachwytu... aż do czasu. Musiałam kuć żelazo, póki gorące, bo inaczej przeleżałyby kolejny rok w pudle. Praca praktycznie żadna, nie wysiliłam zbytnio umysłu, ale mam radochę przeogromną, że w końcu coś powołałam do życia i nie musi smętnie zalegać w czeluści niepamięci:)

      Usuń
    2. Ja znowu nazbierałam koralików i innych różności. Kiedy ja to wykorzystam? Nie mam pojęcia :)

      Usuń
    3. Gdyby do każdego pakietu zamówień dodawali kilka godzin gratis na artystyczno - relaksacyjną pracę, to ja dorobiłabym się diamentowej karty rabatowej:)

      Usuń
  2. Bardzo ładne bransoletki :) szkoda tylko, że tak mało zdjęć wstawiłaś, przydałoby się takie zdjęcie z bliska.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mówisz - masz:) Akurat siedzę przy swoim kompie, to mam pod ręką. Wrzucam losowo jedną z bliska. Są tak podobne, że wszystkie pięć robiłoby już tłok zdjęciowy:)

      Usuń
    2. teraz jestem usatysfakcjonowana! :) śliczna, naprawdę.

      Usuń
  3. Pięknie dziękuję za miłe słowa i reklamę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miłe słowa jak najbardziej zasłużone i z głębi mojej duszy artystycznej płynące, jako zachwyt nad artyzmem Twoim... a reklama gratis:)
      A tak mniej patetycznie - kiedyś dostałam zapytanie o zrobienie portretu ze zdjęcia na koszulce. Taki pomysł na prezent miała jedna Pani. Poleciłam Jej Ciebie między innymi. Cudnie rozmywasz farby. Twoje prace są jak akwarelki, do których ja nie dorosłam. Ja zdecydowanie wolę temperę i olej, a tam, jak wiesz ciapie się farbą w ilościach dużo mniej subtelniejszych:) Będę śledzić, kto zostanie szczęśliwym posiadaczem Twojego malunku.

      Usuń