niedziela, 12 stycznia 2014

[171] Zostałam trafiona, czyli nominowana...

... tym razem jest to...

Jak się dowiedziałam u źródła, cała zabawa polega na tym, by:



·  pokazać nagrodę i podziękować za wyróżnienie
·  ujawnić 7 nieznanych faktów o sobie
·  nominować 7 kolejnych blogów
·  poinformować wybrańców o nominacji

Nagroda pokazana, dziękuję tu Zeli już chyba po raz trzeci (jak policzyłam, to mi wyszło: raz pod nominowaniem na moim blogu, drugi  raz na Zeli blogu, a teraz trzeci, no to do magicznej "7" zabrakło mi jakichś 4 podziękowań, jak dobrze liczę. Zela fajna babka jest, a jak się bawić, to się bawić, więc dołączam 4 x dzięki i tak mi wyszło magiczne "7")
Teraz ujawniam te 7 nieznanych faktów o sobie:



1.       Mój dzień zaczyna się i kończy podobnie – rano piję czytając, a wieczorem, czytam pijąc. To już taki mój rytuał i nawyk – rano kawka, wieczorkiem meliska.
2.       Mam wrażenie, że doba jest za krótka, więc robię dwie rzeczy na raz – dziergam i oglądam telewizję, maluję i słucham muzyki, rozmawiam przez telefon i sprzątam, jadę samochodem i śpiewam…
3.       Gadam do psa i zanim on załapie, co ma Panciata na myśli, to odpowiadam za niego, by się nie męczył z „translatorem”.  
4.       Obiecałam sobie, że jak dożyję 80 – tki, to skoczę ze spadochronem, by oswoić lęk wysokości raz a dobrze.
5.       Nie potrafię zahamować śmiechu, nawet wtedy, gdy jestem sama. Im bardziej się staram opanować, tym gorzej mi wychodzi ta udawana powaga.
6.       Mam wrażenie, że czasami zadziwiam świat, bo pozwalam sobie popłynąć pod prąd. Częściej jednak chodzę zdziwiona, bo świat też potrafi mnie zaskoczyć.
7. Siódemka, to moja szczęśliwa liczba (mam taką nadzieję).





5 komentarzy:

  1. :))) Również dziękuję. Ja z psem też rozmawiam (zazwyczaj o jedzeniu, bo moja suka wiecznie głodna) no i jeśli chodzi o punkt 5 - mam to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. witam gorąco ;)
    nie spodziewałam się że zagościsz na moim blogu bardzo się cieszę z tego powodu ;) również dodaje się do twojego bloga żeby oglądać na bieżąco co u ciebie słychać
    dziękuję za nominowanie mojego bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dziękuję za nominacje, jestem mile zaskoczona! :) Również zostaję na dłużej, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Miło mi, że spodobało Ci się na moim blogu. Czuj się na nim jak u siebie w domu! Bardzo dziękuję za wyróżnienie i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jest mi niezmiernie miło ;) dziękuję za wyróżnienie, w ciągu kilku dni postaram się przekazać dalej ;)

    pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń