sobota, 29 marca 2014

[183] Czapka Hełm Krasnoluda

Wiem, wiem wiosna już zawitała, kwiatki kwitną, ptaszki drą dzioby, koty ten - tego... a ja hełm wydziubałam! Śmiało mogłabym w tym hełmie dzięcioła udawać i zamiast pukać się w czoło, walić głową/łbem w drzewo!


Prawda jest jednak taka - hełm się zrobił dawno temu, ale czekał na zszycie - i doczekał się wiosny :)



W końcu znalazłam trochę czasu i dokończyłam dzieła, bo nic tak mnie nie wkurza, jak jakieś zaległości po szafach upchnięte.


Teraz też będzie leżeć upchnięte w szafie, ale już w jednej części.


Pierwotnie, zamysł był taki, by wyszyć złote elementy ozdobne, ale córka stwierdziła, że nie każdy chciałby ze złotościami po świecie latać, więc hełm został "goły". Wiedziona doświadczeniem postanowiłam posłuchać córki, bo dzieci zawsze wiedzą lepiej "co w trawie piszczy".

9 komentarzy:

  1. Świetny! Aż szkoda żeby w szafie leżał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, w sam raz na lato! Na czubku zamontuję solar, na przedzie wiatraczek i sprawdzi się :)

      Usuń
  2. Super, jak widać nie dopadła Cię żadna niemoc wiosenna ani wiosenne osłabienie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dopadła, dopadła, bo miałam go skończyć, jak jeszcze zimno było... Coś słabo z moim rozruchem, ledwo skończyłam myśleć o aniołkach, a tu już zajączki czas robić :)

      Usuń
  3. Jesteś mistrzynią szydełka/drutów. Mnie kojarzy się z królewskim hełmem. Ciekawe, czy zmywarkę do naczyń też potrafisz wydziergać :P? :)) Hełm na pewno znajdzie jakiegoś małego właściciela!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz, że moje młodsze dziecię, gdy zobaczyło efekt końcowy, to zapytało: "a gdzie ty teraz Króla Artura dorwiesz w tłumie rycerzy okrągłego stołu?" Do jesieni, może się jakiś ujawni :)

      Usuń
  4. Cuda i dziwy na Twoim blogu - w pozytywnym znaczeniu! :) Projekty są niebanalne, skomplikowane a wykonane z mistrzowską precyzją i dokładnością. Piękne. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A dziękować, dziękować za miłe słowa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam, czy posiada Pani schemat albo wzór by zrobić takie cudeńko samemu w domu? ;) proszę o odpowiedź na wiolalbk@gmail.com ;) z góry dziękuję! ;) Piękny hełm!

    OdpowiedzUsuń