wtorek, 23 grudnia 2014

[205] Życzenia Świąteczne

"Niebo - Ziemi. Niebu - Ziemia. Wszyscy - wszystkim ślą życzenia..."

Ślą te życzenie, oprawiają je w piękne, okolicznościowe zdjęcia z robótkami, ozdobami...
A ja wszystko, co świątecznego zrobiłam, popakowałam i nie mam teraz czym podeprzeć tych swoich życzeń.
Zostały mi ino te pierniczki, zdobione przez Latorośl, więc cyknęłam im fotkę, by klimat i aromat wprowadzić...



Życzę mnóstwa prezentów wszystkim znajomym z cyberprzestrzeni i nieznajomym, których jakiś "klik" zbłąkany przekierował w moje skromne cyberprogi. Prezentów materialnych, namacalnych, złożonych pod choinką, jak i tych niespodziewanych, od losu. Dużo uśmiechu, życzliwości i radości wyniesionej ze spotkań towarzyskich. Oby magia Bożego Narodzenia przetrwała w nas jak najdłużej!

2 komentarze:

  1. Z okazji Świąt Bożego Narodzenia wielu głębokich i radosnych przeżyć, wewnętrznego spokoju, wytrwałości i radości oraz błogosławieństwa Bożego w każdym dniu nadchodzącego Roku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za przemiłe życzenia - Tobie Aniu życzę dokładnie tego samego.

      Usuń