piątek, 28 sierpnia 2015

[221] Dwie ażurowe kiecki

Jedną kieckę wydziergałam z maju, drugą w czerwcu. Potem kombinowałam z halkami pod kiecki. Długo te kiecki czekały na sesję zdjęciową. Jak się w końcu doczekały, to okazało się, że zdjęcia są wątpliwej jakości. Trudno. Może z czasem wymienię je na inne, a póki co pokazuję to, co mam:


Włóczka to kilka nitek bawełnianych i jedna jakaś taka elastyczna. Jest to "demobil" zdobyty na Allegro. Pani likwidowała firmę i udało mi się baardzo okazyjnie nabyć parę worków takich przemysłowych motków (żałuję, że nie zrobiłam zapasów).
O dziwo dziergało się przyjemnie, choć nitka stosunkowo cienka.
Kiecki podobne:


Zastosowałam tzw. "dzierganie intuicyjne",  czyli nie korzystałam z żadnych podpowiadaczy, obliczaczy i temu podobnych udogodnień. Aż sama się zdziwiłam, że od początku, do końca udało mi się zrealizować zamysł. Kiecki są takie, jakie mi się przyśniły.

To jest kiecka córki. Ażur zaczęłam pod biustem.



A to moja kiecka. Ażur zaczyna się od pasa.




10 komentarzy:

  1. Zaparło mi dech w piersi. Są cudowne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Absolutnie boskie te kiecki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Paradoksalnie największy problem miałam (i właściwie mam nadal) z dobraniem odpowiedniej halki pod kieckę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo gustowne i niewątpliwie pracochłonne. Zawsze wszystkim polecam dzierganie intuicyjne - tworzenie czegoś oryginalnego daje ogromną satysfakcję i jest prawdziwą sztuką. WSPANIALE !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Robiłaś przymiarkę z kontrastową halką pod sukienkę np. czarną albo zieloną?

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak. Zakupiłam nawet dwie cienkie sukienki plażowe, ale Młoda zapomniała zabrać ze sobą. Na ciemnym tle lepiej widać fakturę. Paradoksem tej sytuacji jest to, że tym razem kiecki letnie wykonałam na czas (tzn. dziergałam wiosną), ale tych halek szukałam na tyle długo, że nie zdążyłam polatać sobie w nich polatać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może jeszcze będzie szansa na ubranie sukienki tej jesieni :)

      Usuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam Emotikon smile
    Chciałam poinformować o zmianie adresu mojego bloga. Zachęcam do zmiany adresu dotychczas obserwowanego bloga z http://handmade-ania.blogspot.com na http://odtworczo.blogspot.com Emotikon smile Dzięki temu moje nowe posty będą się nadal wyświetlać w obserwowanych Emotikon smile
    Pozdrawiam!
    Ania - Odtwórczo

    OdpowiedzUsuń