środa, 16 grudnia 2015

[225] Czapka Minionek

Wszyscy mają Minionka, mam i ja!

Czapka zaczęta jakiś czas temu i z braku czasu rzucona w kąt. Przy okazji świątecznych  porządków, a co za tym idzie, odkurzaniu kątów, odnalazłam toto i wykończyłam. Teraz śmiało mogę rzecz - wykończyłam MINIONKA!!!
Tradycyjnie, jak zawsze, pięć po dwunastej, czyli wtedy, gdy fala szału na te stworki powoli opada.

Jest to mój pierwszy Minionek, wydziergany z resztek, dlatego ma jedno oko. Na szczęście takie typy też urzędują, więc się jakoś wpasowuje w schemat. Gatki trochę za jasne, ale cóż... toż to przeca prototyp i z czegoś musiał powstać. Opanowałam mniej więcej technologię produkcji Minionków, zatem niewykluczone, że następne będą bardziej dopracowane.





Minionek ma łapki i nóżki. Tak mi odbiło, przy tym wykańczaniu, że mu nawet sznurówki zafundowałam, chociaż tak do końca nie jestem przekonana, czy takowe posiadać musi.
Teraz  jak tak na niego patrzę, to już mi po głowie lata, że to i owo zmieniłabym, ale pruć nie będę, więc jeśli chcę zobaczyć, jak te moje wizje będę się prezentować, to muszę stworzyć mu kumpla :)



1 komentarz: