piątek, 5 lutego 2016

[234] Serca dla Serca

A konkretnie dwa serca dla jednego serduszka Emila.

Emila znają chyba wszyscy, a jeśli jeszcze nie znają, to odsyłam do strony.

Trwa zbiórka  pieniędzy na operację tego dzielnego malucha. Każdy może pomóc.

Moja pomoc to te dwa serca:

Jedno zlicytowano już na Allegro. Myszka na serduszku zasiliła konto Emila kwotą 28 zł.

a drugie można zakupić na Srebrnej Agrafce, wtedy uzyskane ze sprzedaży pieniądze przeleję na konto Fundacji "Siepomaga"


Można też wspomóc bezpośrednio wpłacając pieniądze, albo wysłać SMS.

PS.

Jak wystawić przedmiot na aukcji charytatywnej Allegro?

1. Zarejestrować się na Allegro.
2. Wyszukać "Charytatywni Allegro"
3. Przejrzeć Organizacje Pożytku Publicznego -> wyszukać odpowiedni cel
4. Kliknąć: "wystaw przedmiot na ten cel"
5. Dalej postępować wg szablonu.

GOTOWE!

Prawda, że proste?








2 komentarze:

  1. Moge przeznaczyc chuste na ten cel ale jak mam to zrobic.Mam kilka na stanie.Prosze o kontakt w formularzu mojego bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odpisałam :)
      Dopisałam też "instrukieć" pod postem.

      Usuń