poniedziałek, 7 listopada 2016

[253] Rodzinna obrona terytorialna :)

Mam wrażenie, że blog robi się powoli militarny. Poza nielicznymi, prywatnymi projektami, dostaję głównie propozycje wydziergania hełmu, bądź czołgu.

Tym razem zamówienie rodzinne. Cztery hełmy: na dwie panie i dwóch panów.

Kobieca wersja jest tu dwukolorowa:


a dziewczęco dziecięca dla odmiany... też, ino odwrotnie:)


Hełm Mamy zrobiony innowacyjną metodą, reszta - standard, czyli tak, jak dawniej:




Znaczy się zbrojenie ruszyło pełną parą!

PS.
Jeśli chcecie zobaczyć, jak ewoluowały hełmy na przestrzeni lat kilku, to zapraszam tu:
KLIK
KLIK


14 komentarzy:

  1. Kapitalne te projekty. Widzę ze i druty i szydełko działają razem ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co jakiś czas zmienia się koncepcja, czyli technika i technologia produkcji, a to za sprawą mojej sklerozy:)
      Nie robię sobie żadnych notatek, opisów itp. i jak zabieram się za te hełmy po dłuższym czasie, to zdana jestem na Wielką Improwizację:)Stąd te druty i szydełko. Ma to swój urok - nikt mi nie zarzuci, że to taśmowa produkcja.

      Usuń
  2. Świetne są te czapki, to nic dziwnego że jest na nie popyt:-)
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie jednak dziwi to, że już trzeci sezon tłukę te hełmy...

      Usuń
  3. No cóż, te hełmy są po prostu THE BEST - ergonomia i wygląd w jednym. Może jeszcze jakieś bractwo rycerskie zamówi u Ciebie resztę zbroi :) wtedy byłaby jakaś odmiana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego, co się orientuję, część tego "uzbrojenia" trafia do fanów rekonstrukcji historycznych. Przysyłają mi potem zdjęcia jak twardy hełm zamieniają na miękki :)
      Nikt jeszcze nie poprosił mnie o mieczyk i tarczę... a szkoda :(

      Usuń
  4. Hełmy - świetna sprawa !!! Praktyczne, efektowne i kolorystyka fajna. Z drugiej strony - takie czasy nastały - świat się zbroi :)))
    Pracuj i nie narzekaj :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, takie czasy, że chyba czas pomyśleć o czapce - hełmofonie:)

      Usuń
  5. Fantastyczny pomysł, świetne wykonanie. Coś wspaniałego. Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Pozdrawiam równie serdecznie

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Raczej mam jakieś spaczenie, jako córka wojskowego:)
      Dałam się raz wpuścić w te hełmy i teraz brnę w historię zamiast gonić za modą...

      Usuń
  7. Można wiedzieć jaka cena dziecięcego chełmu? Rozumiem, że ta przyłbica jest ruchoma ale się nie zsuwa na twarz gdy nie chcemy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyłbica to produkt autorski. Długo kombinowałam by przylegała do twarzy, ale nie dusiła i leżała na czapce, ale nie spadała:) Można zawsze podregulować przesuwając guzik.
      Nadprodukcję wystawiam zawsze tu:

      http://srebrnaagrafka.pl/sklep/madaartvision/produkt/czapka-helm-rycerski-rozm-xs

      Usuń