sobota, 3 grudnia 2016

[257] Wielki Krasnolud Gimli - czapka hełm

Kolejna czapka wzorowana na hełmie Krasnoluda Gimli.

"Władca Pierścieni" nie daje mi spokoju :)
W dążeniu do perfekcji musiałam sprawdzić jeszcze jeden drobiazg. Proporcje pomiędzy wielkością czapki a wzorem, który niestety składa się z sekwencji. Jeden mniej to za mało, jeden więcej to za dużo... czyli należy zmniejszyć ilość oczek we wzorze. Do tego łańcuszek imitujący rzemienie. Mam wrażenie, że włóczka musi być cieńsza...
Oj, coś mi się zdaję, że za jakiś czas wrócę do tego Krasnoluda, bo spokoju nie zaznam :)






Jak bardzo męczy mie ta czapka można zobaczyć tutaj i tutaj

9 komentarzy:

  1. Kochana, to przecież istne arcydzieło! Świetna robota! Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, ale bez przesady - do arcydzieła to jeszcze daleko - nad paroma detalami trzeba trochę popracować:)

      Usuń
  2. Ale fajna! Podoba mi się, z jednym ALE :) osobiście bardziej podobałby mi się kolor jasnoszary zamiast tego bordowego/brązowego (trudno mi określić na ekranie) :)
    Ja się co do arcydzieła nie wypowiem, bom zielona w temacie, ale podobać mi się owszem podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Osobiście też mi się podoba taka dwukolorowa, ale usiłując zbliżyć się do oryginału, zauważyłam, że tył jest kompilacją skóry i metalu. I ten brązowy ma imitować skórę :)
      Tak jak na tym obrazku: http://mada-art-vision.blogspot.com/2016/10/252-czapka-hem-krasnoluda-gimli.html

      Usuń
  3. Mnie się bardzo podoba ta krasnoludzka czapa:)
    Buziaki!:))

    OdpowiedzUsuń
  4. "Jeden mniej to za mało, jeden więcej to za dużo..." dokładnie! Zawsze mam z tym problem, ale uważam, że ta czapka wyszła naprawdę dobrze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, teraz robię kapcie podzielone równo na trzy kolory i mam to samo - jeden rząd więcej, to za dużo, a jeden mniej - za mało... odwieczny dylemat "dziergacza"

      Usuń
  5. Świetna czapka !!!
    ps. Z sekwencjami też mam problem:/

    OdpowiedzUsuń