poniedziałek, 2 stycznia 2017

[259] Z Nowym Rokiem

Z Nowym Rokiem życzę wszystkim zdrowia. 
Gdy jest zdrowie, to człowiek zawsze jakoś tam zadba o resztę...

A teraz chciałabym pochwalić się prezentem, który dostałam od Pani Eli.



Może to zabrzmi dziwnie, ale do tej pory to ja czerpałam frajdę, której nie da się opisać słowami z robienia czegoś, co mogłam ofiarować innej osobie. Cieszyło mnie to, że rzecz, którą tworzyłam dopasowywałam do gustu i potrzeb, robiłam wywiad, czyniłam podchody. A potem chwila niepewności czy się spodoba, by w końcu cieszyć się wspólnie.

Ta bombka jest chyba jedynym prezentem, który powstał tylko i wyłącznie z myślą o mnie i dla mnie. Od początku do samego końca powstawał "pod moje gusta".
Do tej pory wszyscy dookoła twierdzili, że jak potrafię zrobić niemal wszystko, co zwie się potocznie rękodziełem, to nie ma potrzeby "wyskakiwać przed szereg" i jeśli już coś dostawałam z "handmejdowej" półki, to były to głównie półprodukty.
Dobra, trochę przesadziłam, bo dostaję "handmejdy" od swoich dzieci, moja mama też zawsze coś mi robiła... ale w tym konkretnym przypadku zostałam obdarowana, przez osobę, której tak naprawdę nie znam, a która zna mnie. 

I teraz myślę sobie, że oprócz zdrowia powinnam życzyć wszystkim wielu takich miłych zaskoczeń, ciepłych myśli, dobrych duszków i anielskiego wsparcia... wsparcia, które dodaje skrzydeł!

2 komentarze: