wtorek, 3 stycznia 2017

[260] Tradycyjnie gram w orkiestrze...

W WOŚP gram prawie od samego początku, a od tamtego roku rozszerzyłam to granie o licytację na Allegro.
Właśnie przed chwilą wystawiłam ten hełm:

Można go licytować tutaj

i ten:


Można go licytować tutaj

Zachęcam wszystkich tu zaglądających, którzy wspierają inicjatywę WOŚP do wystawiania przedmiotów na licytację, bądź licytowania już wystawionych tam "skarbów".

Proszę też o udostępnianie aukcji bezpośrednio ze strony WOŚP Allegro Charytatywni, gdyż trudno jest odnaleźć stronę, gdy nie jest aukcją kończącą, bądź dopiero co wystawioną.



8 komentarzy:

  1. Hełmy genialne jak zwykle ...Zaraz pooglądam co można jeszcze kupić i wesprzeć WOŚP... Myślisz, że jeszcze można coś wystawić na aukcję?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wystawić jeszcze można, kupić też. Ludziska wrzucają wszystko, co w domu znajdą. Czasem są takie "perełki", których gdzie indziej nawet ze świecą nie znajdziesz :)

      Usuń
  2. Wszystkiego najlepszego w Nowym roku, nieostającej kreatywności !!! Świetna akcja - popieram :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za życzenia i odbijam tym samym z dodatkiem ZDROWIA życzę!

      Usuń
  3. Ten drugi rewelacja! Pierwszy już kiedyś komentowałam :) Na pewno znajdą nabywców, zwłaszcza że cel szczytny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, aby znalazły nabywców muszę rozpropagować tę akcję. Właśnie mi córka podpowiedziała, żeby poprosić wszystkich o kliknięcie w ikonki NK, Twittera i Facebuka

      Usuń
  4. Świetne hełmy i wspaniała inicjatywa :)
    Wszystkiego dobrego w nowym roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Mam nadzieję, że ktoś do tej aukcji dotrze, bo jak sprawdzałam akcja ma niesamowite obładowanie - co minutę ktoś wrzuca coś. Tych "cosiów" jest tak dużo i takie fajne, że czasu brakuje na oglądanie i licytowanie:)

      Usuń