piątek, 24 lutego 2017

[266] Darth Vader czyli antysmogowa maska kryzysowa :)





Czapka powstawała w trudnych warunkach bojowych, z zaburzeniami taktycznymi na całym polu walki, mocno rozciągnięta w czasoprzestrzeni.

Z całą pewnością było to wyzwanie!
Jak na pracę spontaniczno - intuicyjną, mój stopień zadowolenia z efektu końcowego osiągnął współczynnik 97%, czyli lepiej się już prawie nie dało. Te 3% oceniam jako granicę błędu materiałowego (tj. bezwładność materii, uniemożliwiająca wyprodukowanie tego, co umysł zaplanował)
Stopień trudności - wysoki
Zaangażowanie zmysłów - bezwzględne
Efekt - zadowalający
Brzmi jak samozadowolenie?
No cóż, obecnie jestem z pracy zadowolona, ale za jakiś czas pewnie spojrzę krytycznie na dzieło i dojdę do wniosku, że można było lepiej...
Ale póki co, napawam się sukcesem!


A tutaj, na specjalną prośbę pokazuję mojego domowego astmatyka :)






Zmagania z Lordem Vaderem i jego maską można obejrzeć TUTAJ
Widać jasno, jak ciemna moc ewoluowała :)

19 komentarzy:

  1. Wnioskuję o zdjęcie na modelu! Extra czapka! Chcę! :) Filtra dołóż i na sprzedaż z nią :D Chociaż nie, sezon smogowy na finiszu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mówisz, masz! Zdjęcie robione "w biegu", ale i tak dramatyczne w przekazie. Wyobraź sobie kogoś takiego sapiącego w tramwaju za Twoimi plecami? Uwierzyłabyś w antysmogowe intencje takiego pasażera?

      Usuń
  2. czapka kapitalna! udało Ci się uchwycić charakterystyczny kształt i detale - gratuluję efektu końcowego; wart zmagań i zaangażowania :)
    Jeżeli nowy właściciel chciałby ją wykorzystać jako ochronę przed smogiem - konieczna będzie specjalna maska z filtrami pod spodem, niestety. Polecam artykuły na ten temat, żeby nie zrobić sobie krzywdy i nie wciągać więcej paskudztwa niż to konieczne :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za uznanie.
      Co do maski, to użyłam tylko takiego skojarzenia, widząc w tym roku na ulicy ludzi z zakrytymi ustami.
      Aby użyć prawdziwego filtra anty-smogowego, musiałabym zmodyfikować nieco całą maskę, tak dla lepszego komfortu.

      Usuń
  3. Świetna czapka. Ile tu detali... Gratuluję pomysłu i cierpliwości bo jest świetna!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Pomysł to mi się kołatał od jakiegoś czasu po głowie, a co do cierpliwości - sama siebie zadziwiłam.

      Usuń
  4. Nieprawdopodobne! Po prostu jestem totalnie zaskoczona, podziwiam umiejętności! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tam umiejętności. Przeciętne raczej. Podziwiaj moją cierpliwość! Zresztą sama siebie zadziwiłam. Przez co nie wiem do dziś, czy jestem nadal "samozdziwiona", czy "samopodziwiona"

      Usuń
  5. Jest niesamowita!!! Podziwiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Jest lepsza od pierwowzoru.

      Usuń
  6. Jest niesamowita!!! Podziwiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jesteś niezwykłą, dzianinową Konstruktorką. Znakomite czapki i pokrowce. Ala

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Myślę, że przeżyta w młodości geometria wykreślna oraz mechanika i konstrukcja procentują obecnie przy drutach i szydełku :)

      Usuń
  8. Oryginalny pomysł na dzisiejsze czasy...

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdecydowany sukces! Aż sobie podśpiewuję piosenkę tematyczną:))
    Buziaki!:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam "Gwiezdne wojny" :)
    I zapraszam do mnie na Candy :)
    http://grandmothermartha.blogspot.com/2017/03/zapraszam-na-wiosenne-candy.html
    Pozdrowienia !!!

    OdpowiedzUsuń