wtorek, 14 października 2014

[197] Hełm Wikinga, Rycerza i Krasnoluda

Hełmy powstają, bo mnie dziecię moje starsze podpuszcza, a ja się daję...

Ostatnio dałam się wrobić w hełm Wikinga:





Jest to wersja najprostsza, bez tego czegoś na oczy. Ale rogi ma, więc jakiś barbarzyńca może go sobie nasadzić i udawać Wikinga.

Od góry czapa prezentuje się tak:




A z boku tak:





Osobiście dodałabym takie ryżo - blond warkoczyki z boku, jak u Asterixa i w tym celu pokazałam dziecku mojemu stosowne rysunki. W odpowiedzi usłyszałam, że następny hełm mogę zrobić ze skrzydełkami, jak u Obelixa.

Póki co, pokażę starocie, czyli...

hełm Rycerza:


i hełm Wielkiego Krasnoluda Grimli z "Władcy Pierścieni":




Tak się zasugerowałam wielkim łbem Krasnoluda, że wszystkie hełmy stworzyłam w słusznym, męskim rozmiarze :)


2 komentarze:

  1. Boski ten hełm i bardzo pomysłowy!
    Znalazłam też: HEŁM WIKINGA Z MASY PAPIEROWEJ (Z KRĘTYMI ROGAMI): pogodnyczas.blogspot.com/2015/04/hem-wikinga-z-masy-papierowej-z-kretymi.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń