niedziela, 3 stycznia 2016

[226] Czapka Hełm Darth'a Vadera :)

Niech Moc będzie z Wami w tym Nowym Roku!





I stało się!
Zrobiłam czapkę wzorowaną na hełmie Darth'a Vadera.
Nosiłam się z tym pomysłem już od roku. W końcu Dziecię moje Starsze wjechano mi szturmowcem na ambicję i musiałam wydziergać tę czapę.

Sam hełm nie był jakiś problematyczny. Gorzej z maską. Musiała być "zdejmowalna", "dopasowywalna" i przede wszystkim - WYKONALNA!
Czapkę robiłam "z doskoku", co bardzo utrudniało mi proces myślenia. Zdarzało się, że jeszcze nie wyparował mi z głowy projekt, którym zajmowałam się zawodowo, a już kołatał mi po głowie Darth Vader. Prawdziwe rozdwojenie jaźni.

Na chwilę obecną mogę stwierdzić, że "nic dodać, nic ująć".






Czapka jest bardzo włóczkożerna, pracochłonna  i w ogóle strasznie absorbująca zmysły.




Na głowie prezentuje się tak:




Problem z tą czapką jest taki, że musi być dopasowana rozmiarowo.
Prototyp wykonywałam na swoją głowę, leży idealnie.




Jest to jedyny taki egzemplarz na świecie! Jak to brzmi - będę chyba czytać to zdanie
i napawać się niepowtarzalnością mojego dzieła :)
Prawda jest taka, że nie wiem, czy zdecyduję się na produkcję masową. Strasznie męczący egzemplarz. Ta precyzja nie pozwala na swobodę zmysłów. Trzeba być bardzo skupionym na dziele. Odpada więc oglądanie TV i dzierganie. Może kiedyś...  jak ochłonę.



6 komentarzy:

  1. Jak widać moc jest z Tobą ... super hełm, obowiązkowo powinnaś iść w nim do kina :)i wejść bez biletu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ledwo odetchnęłam z ulgą, że udało mi się wybrnąć z Lorda Vadera, a tu słyszę szepty po kątach, że jeszcze by się Mistrz Yoda do kompletu przydał. Jeśli w takim tempie będę tworzyć te nakrycia głowy, do do następnej premiery z pewnością zdążę całą rodzinę ubrać i na darmowe bilety załapiemy się rodzinnie.

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Niestety, jest to jedyny egzemplarz, który posiada moja córka. Jak będę mieć nadmiar czasu wolnego, to być może kiedyś wydziergam drugą, udoskonaloną czapkę...

      Usuń
  3. Ta też jest spoko, ale w nowej wersji bardziej mi się podobają otwory na oczy! Mega udana ewolucja i ciemna moc jeszcze pociemniała:))

    OdpowiedzUsuń